Obchodní podmínky - Dodací a smluvní podmínky


Nákupní řád: Obchodní, dodací a smluvní podmínky internetových stránek (webu) NavodJakZhubnout.cz se řídí nákupním řádem uvedeným na této stránce, jakož i platnou legislativou a obchodními zvyklostmi.
Pokud se rozhodnete využít našich služeb, musíte být starší 18 let!


Provozovatel a kontaktní údaje

Věra Pechová, Bohdalovice 22, Velké Hamry, 468 45, IČ: 86942603, Nejsem plátce DPH
e-mail: podpora@navodjakzhubnout.cz, telefon: (+420) 606 735 230

Název a hlavní charakteristiky služeb


1. Předmět služeb


Služba: VIP jídelníček na hubnutí na míru
Předmětem této služby je právo zákazníka na získání VIP jídelníčku na hubnutí na míru (dále jen "VIP JÍDELNÍČEK"), nebo-li přístup do VIP SEKCE (dále jen "VIP SEKCE") - přístup k neveřejným webovým stránkám uložených na serveru internetových stránek provozovatele NavodJakZhubnout.cz, ve které vše v rámci VIP JÍDELNÍČKU zákazník získá = obdrží:

1.) během 21 dní 21 částí kurzu, nebo všech 21 částí naráz (dále jen „KURZ“) - dle volby zákazníka v objednávce,

2.) přístup k "on-line FORMULÁŘI (dotazníku)" (dále jen "FORMULÁŘ") pro nastavení osobního jídelníčku na hubnutí na míru s recepty - tedy k vypracování všech dokumetnů v rámci zákazníkem objednané a zaplacené varianty VIP JÍDELNÍČKU.

3.) Do 3 pracovních dnů od vyplnění a odeslání FORMULÁŘE získá zákazník od provozovatele jídelníček na hubnutí na míru (dále jen Jídelníček) s recepty, který si bude moci ve VIP SEKCI nechat zaslat na svůj e-mail jako přílohu ve formátu PDF, poté stáhnout do svého počítače a i vytisknout.
Jídelníček na hubnutí na míru = výživovým poradcem (provozovatelem) sestavený a vypracovaný stravovací dietní režim za účelem hubnutí na míru energetickým a nutričním potřebám klienta.
Jídelníček zahrnuje desítky jídel a z nich si může zákazník dle bezproblémovosti a chutí vybírat pro sebe vhodná jídla a potraviny. Zároveň VIP JÍDELNÍČEK zahrnuje i pokyny s pravidly stravování a i Jídelníček další instrukce, dle kterých se zákazník dozví jak Jídelníček co nejvíce využít či rozšířit dle svých možností a know-how uvedeného v KURZU.).


V rámci 1. varianty - ZÁKLADNÍHO VIP JÍDLELNÍČKU zákazník získá 1. sadu PDF dokumentů - Analýzu postavy, Energetickou a nutriční bilanci, Pravidla zdravého stravování - doporučení k jídelníčku na hubnutí, Jídelníček na hubnutí na míru, Recepty k jídleníčku na hubnutí na míru, 3 BONUSY.

V rámci 2. varianty - ROZŠÍŘENÉHO VIP JÍDLELNÍČKU zákazník získá 1. sadu PDF dokumentů - Analýzu postavy, Energetickou a nutriční bilanci, Pravidla zdravého stravování - doporučení k jídelníčku na hubnutí, Jídelníček na hubnutí na míru, Recepty k jídleníčku na hubnutí na míru, 3 BONUSY.
A také získá 2. sadu dokumentů - další 2 Jídelníčky na hubnutí na míru a 2krát další 3 BONUSY (pro nižší a vyšší množství energie a živin).

V rámci 3. varianty - KOMPLEXNÍHO VIP JÍDLELNÍČKU zákazník získá 1. sadu PDF dokumentů - Analýzu postavy, Energetickou a nutriční bilanci, Pravidla zdravého stravování - doporučení k jídelníčku na hubnutí, Jídelníček na hubnutí na míru, Recepty k jídleníčku na hubnutí na míru, 3 BONUSY.
A také získá 2. sadu dokumentů - další 2 Jídelníčky na hubnutí na míru a 2krát další 3 BONUSY (pro nižší a vyšší množství energie a živin).
A také získá 3. sadu dokumentů - Velký (kompletní) stravovací plán na hubnutí na míru s Návodem k plánu - k jeho použití (plán provozovatel zákazníkovi nastaví dle volby množství energie a živin - to si zákazník zvolí sám ve VIP sekci ze 3 variant).

4.) Přístup k on-line formuláři PODPORY výživového poradce a on-line podpora výživového poradce.
Tuto podporu, tedy konzultace mezi poradcem a klientem přes e-mailovou komunikaci, provozovatel poskytuje na dobu neurčitou (dále jen "ZDARMA bez poplatku").

5.) Přístup k různým BONUSŮM, on-line kalkulačkám a výhodnám pro VIP klienty (dále jen "ZDARMA bez poplatku").

2. Rozsah služeb


Uhrazením ceny VIP JÍDELNÍČKU získává zákazník nebo-li klient právo na výše uvedený předmět služby, čímž provozovatel poskytuje zákazníkovi návod včetně postupu, jak zhubnout úpravou svého denního režimu - jídelníčku. Provozovatel VIP JÍDELNÍČKEM poskytuje zákazníkovi možnost vzdělávání se a rozvoje a přístup do VIP SEKCE na dobu, po kterou bude provozovatel tuto službu poskytovat, avšak minimálně po dobu jednoho roku (365 dní) od aktivace přístupu do VIP SEKCE.

3. Cena služeb a náklady na dodání


Celkové ceny VIP JÍDELNÍČKU jsou uvedeny u každé varianty poskytované provozovatelem (cena je konečná včetně všech daní a nákladů na dodání) - konkrétně jsou tyto ceny uvedeny v platném ceníku ZDE >>>

4. Doba, po kterou zůstává cena v platnosti


Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.

Objednání zboží či služeb
Objednávka


Odesláním internetové objednávky (Objednávkového formuláře ZDE) vybrané služby zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky, prohlašuje, že je starší 18 let a všechny zadané údaje jsou korektní a pravdivé a také vyjadřuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak (možnost STORNA - viz níže).

Postup při objednávce - vyplnění, odeslání objednávkového formuláře
Pokud zákazník vyplní v elektronickém objednávkovém formuláři správně své iniciály, bude mu na uvedenou e-mailovou adresu doručen
1. e-mail, nebo-li kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do systému provozovatele včetně podkladů pro platbu, a tento e-mail bude zákazníkovi doručen po odeslání objednávky na webu provozovatele.
Upozornění pro zákazníky: Pokud Vám nedojde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte na e-mail podpora@navodjakzhubnout.cz.

2. e-mail (v případě objednávky VIP JÍDELNÍČKU), ve kterém zákazník obdrží potvrzení přijaté platby a přístupové údaje do webového rozhraní VIP SEKCE, bude zákazníkovi doručen nejpozději následující pracovní den po dni připsání platby na účet provozovatele.

Storno objednávky


Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, nedojde-li:
a) ke stornu objednávky ze strany nakupujícího:
Objednávku může zákazník kdykoliv stornovat e-mailem na podpora@navodjakzhubnout.cz, pokud však nebyla platba už připsána na účet provozovatele - v takovém případě už storno nelze přijmout!
b) nebo ke stornu objednávky ze strany prodávajícího:
Provozovatel má právo stornovat objednávku či její část a samozřejmě bez platebních nároků. Toto storno provozovatel provede, pokud nebude objednávka zákazníkem vůbec zaplacena do data splatnosti, nebo pokud nebude provozovatel moci přistoupit na nějaké specifické nároky zákazníka - nebude mu moci tak poskytnout slíbené služby, nebo zákazník hrubě poruší tyto obchodní podmínky. V takovém případě bude provozovatel zákazníka kontaktovat na e-mail uvedený zákazníkem v objednávce a vrátí mu zaplacenou částku na jeho bankovní účet, pokud byla objednávka zákazníkem zaplacena. ad b) Pokud by v takovém případě byla platba od zákazníka již připsána na účet provozovatele, bude zákazníkovi nejpozději do 30 kalendářních dnů od storna celá částka vrácena na bankovní účet, ze kterého byla platba přijata s uvedením stejného variabilního symbolu, které klient použil při platbě služeb provozovatele. Pokud by zákazník provedl platbu poštovní poukázkou A, nebo platební kartou, nebo hotovostním vkladem na pokladně v bance, ve které má provozovatel vedený účet, pak bude provozovatel zákazníka kontaktovat písemně formou e-mailu, aby získal potřebné údaje k převodu (číslo bankovního účtu) a tedy i vrácení částky v celé její výši. Pokud v takovém případě provozovatel údaje neobdrží, propadne platba po uplynutí 30 dnů ve prospěch provozovatele.

Způsob platby


Splatnost služeb je 7 kalendářních dnů (včetně víkendů a svátků) od odeslání objednávky.

Zákazník provede platbu (úhradu objednaných služeb) na základě obdržených podkladů pro platbu, které obdrží v 1. e-mailu - kopie objednávky a to bankovním převodem, vkladem v hotovosti na účet přímo v pobočce banky, platební kartou, nebo poštovní poukázkou typu A s uvedením adresy provozovatele - viz výše v těchto podmínkách (poštovní poukázku typu C provozovatel nepřijímá a neakceptuje).

Každý zákazník má po odeslání objednávky přidělený variabilní symbol, který je součástí kopie objednávky (podkladů pro platbu); např. 1400127890 (10místné číslo).
Dle přiděleného variabilního symbolu provozovatel pozná, od kterého zákazníka byla platba přijata, protože má každý zákazník svůj jedinečný variabilní symbol. Specifický či konstantní symbol zákazník při platbě nemusí uvádět (pro provozovatele není v žádném směru potřebný k evidování či rozpoznávání plateb).

Při platbě VIP JÍDELNÍČKU platební kartou přes zabezpečnou bránu může být požadována "poznámka", do které zákazník vyplní buď svůj e-mail nebo varibilní symbol, aby provozovatel poznal, od kterého zákazníka byla platba přijata (tyto instrukce zákazník obdrží v 1. e-mailu po odeslání své objednávky VIP JÍDELNÍČKU).

Způsob a termín dodání VIP JÍDELNÍČKU


1. Přístup do VIP SEKCE, ve které zákazník obdrží vše v rámci VIP JÍDELNÍČKU, který si objedná, mu bude zaslán v elektronické podobě e-mailem na e-mailovou adresu, kterou uvede v internetovém objednávkovém formuláři.

2. Přístupové údaje a informace o zaktivování přístupu do VIP SEKCE mu budou zaslány po uhrazení platby a to nejpozději následující pracovní den po dni připsání platby (finanční částky v CZK nebo v EURECH) na bankovní účet uvedený v podkladech pro platbu, nebo po připsaní platby provedené platební kartou (dle 1. e-mailu = kopie objednávky).

Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy


Odstoupení od kupní smlouvy udává zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník § 1831 a §1837 odst. a). Spotřebitel (zákazník) nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy (viz "Storno objednávky"). Výslovným souhlasem zákazníka se rozumí odeslání objednávky VIP JÍDELNÍČKU na webových stránkách provozovatele a její uhrazení (připsání peněžní částky na bankovní účet uvedený v podkladech pro platbu (dle 1. e-mailu = kopie objednávky) za objednané služby).

Provozovatel (prodávající) si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy a tím i objednávku a smlouvu stornovat a to i kdykoliv po obdržení platby od zákazníka a samozřejmě bez platebních nároků, viz. "Storno objednávky" bod b) a ad b). V takovém případě zašle provozovatel zákazníkovi e-mailovou zprávu na jeho e-mailovou adresu z podpora@navodjakzhubnout.cz. S tímto stornem a odstoupením od kupní smlouvy provozovatelem zaniká spotřebiteli (zákazníkovi) právo nadále a jakkoliv využívat objednané služby provozovatele a to i služby zdarma.

Ochrana osobních údajů a dat


Provozovatel zaručuje všem návštěvníkům ochranu jejich osobních údajů. Osobní údaje zákazníků nebudou poskytnuty v jakékoli podobě třetí straně s výjimkou plnění povinností uložených právním předpisem. Provozovatel využije data a údaje pouze pro běžnou komunikaci se zákazníkem a pro dodržení těchto obchodních podmínek. Úplné znění zásad ochrany osobních údajů naleznete ZDE >>>

Použití komunikačních prostředků a služeb ZDARMA bez poplatku


1. Hovorné na telefonní číslo (+420) 606 735 230 je účtováno dle ceníku Telefónica O2 Czech Republic a. s., nebo operátora zákazníka (volajícího). Ostatní komunikace, jako je elektronická korespondence (přes e-mail) je samozřejmě zcela zdarma.

2. Provozovatel si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky či písemně formou e-mailu kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky.

3. V případě poskytování služeb a e-mailového poradenství ZDARMA bez poplatku (tedy zodpovídání jakýchkoliv dotazů zákazníků), které je ZCELA ZDARMA a provozovatel si za tyto služby neúčtuje žádné poplatky a to ani v rámci objednaných a zaplacených služeb, bude prodejce zákazníka co nejdříve kontaktovat samozřejmě přes e-mail. V případě těchto služeb a e-mailových konzultací a podpory přes internet zdarma si však provozovatel vyhrazuje právo tyto neplacené služby neposkytnout.

Provozovatel neposkytuje telefonní konzultace (nebo-li hovory a konzultace po telefonu) - vše musí zákazník řešit písemnou formou přes e-mail (důvod: zákazník se k těmto informacím může kdykoliv vrátit, nebo si je dokonce vytisknout).

Může však dojít k výjimkám a v takovém případě se provozovatel na telefonní konzultaci ZDARMA se zákazníkem domluví formou SMS, e-mailu nebo krátkého tel.hovoru. V takovém případě provozovatel postupuje zcela individuálně dle svého posouzení problematiky s daným klientem, protože cílem provozovatele je, aby byl zákazník spokojen a dosáhl svých cílů, ve kterých mu VIP JÍDELNÍČEK pomůže.

Záruka a odpovědnost za vady


1. Odpovědnost za vady je založena na principu tzv. zákonné záruky navazující na povinnost prodávajícího (provozovatele tohoto webu) odevzdat kupujícímu věc ve shodě s kupní smlouvou. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že má užitné vlastnosti smlouvou požadované a prodávajícím popisované.

Reklamace zboží a služeb


1. Rychlost hubnutí (redukce váhy) je u každého člověka (zákazníka) individuální. Někdo více zhubne na obvodech a někdo stejnoměrně na váze i obvodech, proto je důležité jaký dosavadní životní styl zákazník dodržoval před zahájením hubnutí dle provozovatelem poskytovaného VIP JÍDELNÍČKU a zda jej zákazník správně a striktně dodržuje a proto nemůže provozovatel zaručit každému zákazníkovi stejné výsledky. Ze zákona jsme (jako provozovatel) povinni Vás informovat!

2. Uplatní-li klient právo z odpovědnosti za vady dodaných služeb - tedy reklamaci, řádným způsobem (tzn. především lékařským potvrzením před a po dodržování dietního režimu a také potvrzením další blízké osoby jako svědka), je provozovatel povinen oprávnění reklamace rozhodnout ve lhůtě do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se však nezapočítává doba, potřebná k případnému odbornému posouzení vady.

3. Pokud by zákazník chtěl služby provozovatele reklamovat, pak se na provozovatele musí zákazník obrátit elektronicky (tedy napsat e-mail a to přímo na e-mail podpora@navodjakzhubnout.cz). Záruční doba na VIP JÍDELNÍČEK je 3 měsíce a případná reklamace se řídí platnými zákony. V případě reklamace provozovatel zákazníkovi zašle "reklamační protokol", který vytiskne, vyplní a podepíše a poté oskenujete a pošlete zpět na e-mail provozovatele.

4. Reklamace se nevztahuje na jakékoliv speciální požadavky klienta (tzn. především množství přijaté energie při hubnutí, či vybíravost v jídle, receptech apod.). Provozovatel - výživový poradce vypracovává a sestavuje Jídelníček klientům na základě mnohaletých zkušeností a odbornosti, protože cílem výživových poradců (provozovatele a jeho spolupracovníků) je skutečně pomoci zákazníkovi zhubnout ZDRAVĚ bez následného jo-jo efektu!

Ochrana autorských práv


1. VIP JÍDELNÍČEK je autorským dílem provozovatele a ten neposkytuje jakémukoliv uživateli a zákazníkovi právo šířit toto dílo dále jakýmikoliv cestami elektronické, či jiné komunikace nebo je jakýmkoli jiným způsobem zveřejňovat nebo poskytovat třetím osobám a to ani zdarma, ani za úplatu. Veškeré tyto a další činnosti podobného charakteru jsou v rozporu s přáním provozovatele a těmito smluvními podmínkami.

2. Uživatel-zákazník se zavazuje chránit své přístupové údaje, skrz které se provádí autorizace přístupu do VIP SEKCE v rámci VIP JÍDELNÍČKU. Uživatel nesmí umožnit třetím osobám, aby se přihlašovaly pod jeho přístupovými údaji. V případě, že Uživatel = zákazník třetí osobě takový přístup umožní, nese plnou odpovědnost za případný vznik škody jako by se zneužití dopustil sám.

3. V případě porušení autorských práv je Provozovatel oprávněn vymáhat jednorázovou smluvní pokutu ve výši 200.000 Kč (slovy:dvěstětisíckorunčeských). Souhlasem s přijetím těchto Obchodních podmínek přijímá Kupující sankci v plné výši a bez odporu.

Odpovědnost za obsah webu


Webové stránky provozovatele mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění a nabídka služeb včetně cen může být kdykoliv bez předchozího upozornění změněna.

Závěrečná ustanovení


V případě, že bude zákazník jednat způsobem, který porušuje tyto obchodní podmínky, platné právní předpisy nebo který je způsobilé poškodit provozovatele, může provozovatel zákazníkovi - uživateli kurzu bez náhrady přístup k VIP SEKCI odebrat (v rámci VIP JÍDELNÍČKU). Provozovatel je oprávněn zamítnout pozdější reklamaci zákazníka z tohoto důvodu.

Prodávající (provozovatel) si vyhrazuje právo na změny bez předchozího upozornění.
Tyto obchodní podmínky byly aktualizovány dne 6. 5. 2025